• 8072471a shouji

Un articulu per fà sapè nantu à e valvole di bola in PVC.

Un articulu per fà sapè nantu à e valvole di bola in PVC

Funzione di valvola di sfera in PVC

Valvula à sfera, una vàlvula in quale a parte di apertura è chjusura (balla) hè guidata da u gambu di a vàlvula è gira intornu à l'assi di a vàlvula.Hè principarmenti utilizatu per cut off o cunnette u mediu in u pipeline.Pò esse ancu usatu per l'ajustamentu è u cuntrollu di u fluidu.Frà elli, a valvola di sfera in forma di V hard-sealed hà una forte cisura trà u core in forma di V è u sediu di metallu di l'alia dura.A forza di tagliola hè particularmente adattata per i media chì cuntenenu fibre è particelle solide.

A vàlvula di bola multi-via nantu à u pipeline ùn pò micca solu cuntrullà in modu flessibile a cunfluenza, a divergenza è u cambiamentu di direzzione di u flussu di u mediu, ma ancu chjude ogni canale per cunnette l'altri dui canali.Stu tipu di valvula deve esse generalmente installata horizontalmente in u pipeline.
Valvula a sfera classificazione: valvola a sfera pneumatica, valvola a sfera elettrica, valvola a sfera manuale.

Informazioni basiche

In generale, l'applicazione divalvola a sfera di pvcùn deve micca più di 45 ℃, è u mediu ùn hè micca adattatu per solventi organici è oxidanti forti.Sicondu sta situazione, stu tipu di valvola di bola hè ristretta à utilizà fluidi sottu à 45 ° C è a pressione hè menu di 1.0mpa.

Paragunatu cù altre valve, hà i seguenti vantaghji.

1. Low resistenza fluidu

A vàlvula di sfera hè quellu chì hà u minimu di resistenza à u fluidu trà tutte e valvule, ancu a vàlvula di sfera di diametru ridottu, a so resistenza di fluidu hè abbastanza chjuca.A vàlvula di sfera PVC hè un novu pruduttu di vàlvula di sfera di materiale sviluppatu secondu i bisogni di vari fluidi di pipeline corrosivi.Vantaghji di u produttu: pesu ligeru, forte resistenza à a corrosione, aspettu compactu è bellu, pesu ligeru è facilità d'installazione di u corpu, forte resistenza à a corrosione, larga gamma di applicazioni, materiali igienici è non tossici, resistenza à l'usura, smontaggio faciule, mantenimentu simplice.

In più di i materiali plastichi di PVC, i valvuli di bola di plastica includenu ancu PPR, PVDF, PPH, CPVC, etc.

valvola a sfera in PVC Hongke1

2. Valvula di bola PVC hà una resistenza à a corrosione eccellente.

L'anellu di sigillatura adopta F4.Eccellente resistenza à a corrosione è prolonga a vita di serviziu.Rotazione flessibile è faciule d'utilizà.

valvola a sfera pvc hongke3

3. Cum'è una valve di bola integrale, a valve di bola di PVC hà pocu punti di fuga, alta forza, è a valvola di bola di u tipu di cunnessione hè faciule d'assemble è di disassemble.

A stallazione è l'usu di a valvola di sfera: Quandu i flange à i dui estremità sò cunnessi cù u pipeline, i bulloni deve esse stretti uniformemente per impediscenu chì a flange sia deformata è pruvucannu fughe.Gira u manicu in u sensu orariu per chjude, è viceversa per apre.Pò esse usatu solu per cut-off è flow-through, è l'ajustamentu di u flussu ùn hè micca adattatu.I liquidi chì cuntenenu particeddi duri ponu facilmente graffià a superficia di a bola.

valvola a sfera in PVC Hongke2

funzione 4.Strong:

Tipu intelligente, tippu proporzionale, tippu di cambià tuttu, taglia chjuca: u voluminu hè solu equivalente à circa 35% di i prudutti simili.

5.Light and cheap people:

U pesu hè solu circa 30% di i prudutti simili, è u funziunamentu hè affidabile: i cuscinetti è i cumpunenti elettrici adoptanu prudutti importati di marca famosa.

6.Beautiful è generoso:

Custodia in lega d'aluminiu die-casting, fine è liscia, alta resistenza è resistenza à l'usura: lega speciale di rame forgiata a rota di verme, alta resistenza, bona resistenza à l'usura.

7.Garanzia di sicurità:

Tensione di resistenza 1500v, serratura di filu speciale per chjude a linea di cable hè simplice: alimentazione monofase, cablaggio esternu hè particularmente simplice.

8.Facile à aduprà:

Oil-free è spot-inspected, waterproof è a prova di ruggine, stallati in ogni angulu, dispusitivu di prutezzione: doppia limitu, prutezzione di surriscaldamentu, prutezzione di sopracarga.

9.Multiple vitezza:

U tempu di viaghju tutale hè da 5 à 60 seconde, risponde à i bisogni di e diverse cundizioni di travagliu, i fili di qualità speciale: l'usu di i fili ritardanti di fiamma resistenti à u calore, chì ùn anu micca invechjate quandu si riscaldanu, è sò sicuru è affidabili.

paràmetru tecnicu

Fluid applicabile: acqua, aria, oliu, liquidu chimicu corrosive
Ad esempio: sistemi di tubazioni per acqua pura e acqua potabile cruda, sistemi di tubazioni di drenaggio e fognatura, sistemi di tubazioni per acqua salata e acqua di mare,
Parechje industrii cum'è sistemi di suluzione àcitu-base è chimichi.
Materiale di u corpu:PVC
Materiale di sigillatura: EPDM/PTFE
Modu di trasmissione: trasmissione elettrica rotativa di 90º
Materiale di l'attuatore: lega d'aluminiu fusa / cunchiglia di plastica
Dispositivu di prutezzione: prutezzione di surriscaldamentu
Tempu d'azzione: 4-30 seconde
Pressione nominale: 1.0Mpa
Diametru nominale: DN15-200
Livellu di prutezzione: IP65
Température du fluide : -15 ℃ à 60 ℃ (sans gel)
Température ambiante: -25 ℃ - 55 ℃
Cunsumu d'energia: 8VA-30VA
Metudu di stallazione: stallazione in ogni angulu (installazione horizontale o inclinata hè megliu per allargà a vita)
Tensione di alimentazione: AC220V standard, DC24V opzionale, AC110V
Tolleranza di tensione: ± 10%, tolleranza DC ± 1%
Metudu di cunnessione: filettatura interna, bonding, flange
Diametru di cunnessione: 1/2 "-4"

scaricate 15

Chì sò i cunsiglii per a riparazione di valvule di bola in PVC

★ Se a vàlvula di sfera sguassate per via di u manicu scioltu, pudete chjappà u manicu cù una morsa, è poi girallu in senso antiorario per strincà u manicu.Semu devi esse nutatu chì avete bisognu à esse attentu quandu stringhje u manicu, ùn aduprate micca troppu forza, altrimente hè faciule per rompe a valvula di bola.

★ Se u locu induve a valvula di bola di pvc hè cunnessu à u tubu di l'acqua ùn hè micca strettu, è ùn ci hè micca un bon segellu è ci hè una fuga d'acqua, pudete imbulighjà a cinta di materia prima intornu à u locu induve a pipa d'acqua hè cunnessa à u ballu. valve, è stallà a valvola di sfera dopu à l'avvolgimentu, cusì chì ùn ci sarà micca fuga d'acqua.

★ Se a perdita di l'acqua hè causata da cracking o difettu di a valvola di sfera, a vechja valvola di bola deve esse disassemblata, è dopu deve esse stallata una nova.

Semu devi esse nutatu chì a valvula di bola di pvc deve esse operata currettamente durante u disassemblamentu, è i seguenti picculi punti deve esse fattu.

★ Dopu à chjusu a valvula di bola, hè necessariu di liberà tutte e pressioni in a valvola di bola prima di disassembly, altrimenti hè propensu à u periculu.Parechje persone ùn fate micca attente à questu.A vàlvula hè immediatamente disassembled after it is closed.Ci hè sempre una certa quantità di pressione à l'internu.Questa parte di a pressione ùn hè micca liberata è ùn hè micca favurevule à a sicurità persunale.

★ Dopu chì a valvula di bola hè disassemblata è riparata, deve esse stallata in a direzzione opposta di u disassemblamentu è strette è fissata, altrimenti ci sarà una fuga d'acqua.

Se vulete chì a valvula di bola di pvc durà più, hè necessariu di riduce u nùmeru di switches quantu pussibule.Quandu ci hè una fuga d'acqua, avete bisognu di riparà in u tempu secondu i trè cunsiglii in l'articulu, è restaurà l'usu normale u più prestu pussibule.


Tempu di Postu: 05-Jan-2022