• 8072471a shouji

Decoration Guide-Plumbing System Pipe fittings

L'accessori di fontaneria sò diverse parti utilizati per a fontaneria in a rinuvazione di fontaneria, questi accessori sò inconspicuous ma indispensabile.Questa enciclopedia hè principarmenti intornu à ciò chì sò l'accessori di fontaneria, u metudu di compra d'accessori di fontaneria, materiale d'accessori di fontaneria, foto di accessori di fontaneria è altri aspetti per intruduce l'accessori di fontaneria.

Parole chjave.

Raccordi idraulici, chì sò i raccordi idraulici, materiale di raccordi idraulichi, fabricazione di raccordi idraulici

1. Chì sò i raccordi di pipa

1. Direttamente

Cunnisciuta ancu com'è casing, joint socket pipe.Quandu l'utilizanu, fate attenzione à currisponde à a dimensione di a pipa d'acqua.Quandu a pipa ùn hè micca abbastanza longa, pò esse usata cum'è un raccordu per cunnette dui pipi per allargà a pipa.

2. U coddu

Hè adupratu per vultà a pipa d'acqua.Siccomu a pipa d'acqua stessu hè dritta è ùn pò micca esse piegata, sè vo vulete cambià a direzzione di a pipa di l'acqua, pudete solu ghjunghje per u coddu, soprattuttu cumpresu u coddu di 45 ° è u coddu di 90 °.

3. Filu internu è filu esterno

Hè aduprata quandu cunnetta i rubinetti, i metri d'acqua è altri tipi di tubi d'acqua.Hè di solitu usatu inseme.E parti di filu internu sò principalmente aduprate in a decorazione di a casa.

4. Tee

Divisu in u listessu tee di diametru è u tee di diametru sfarente, hè adupratu per cunnette trè tubi d'acqua in direzzione diffirenti, è deve esse usatu quandu un canali d'acqua hè tiratu da una pipa d'acqua.

5. Taglia testa

Hè utilizatu per cunnette dui pipi cù diametri diffirenti, è ci sò capi grandi è chjuchi per direttu, coddu è tee.

6. Plug

Hè adupratu per chjude temporaneamente l'outlet di l'acqua dopu chì a pipa d'acqua hè stallata.Serà sguassatu quandu u faucet hè stallatu.Quandu si usa u plug, deve esse nutatu chì a dimensione deve currisponde à i raccordi di pipa currispundenti.

7. Piegate intornu

Cunnisciuta ancu com'è ponte, quandu dui tubi d'acqua s'intersecanu nantu à u stessu pianu senza cunghjunzione, per assicurà l'usu normale di i tubi d'acqua, una transizione hè fatta intornu à a curva, cum'è un ponte à arcu, per evità l'intersezzione diretta di i tubi d'acqua per evità di l'aviò.

8. Stop valve

Adupratu principalmente per apre è chjude u flussu di l'acqua, a funzione di a pipa di pipa hè di riparà a pusizione di a pipa d'acqua per impedisce u spustamentu di a pipa d'acqua.

9. S è P curve

Hè principarmenti utilizatu per a cunnessione di secchi d'acqua è tubi di fognaria, è tutti dui anu a funzione di deodorizazione.U S-bend hè generalmente utilizatu per a cunnessione di dislocazione, mentre chì a P-bend appartene à a cunnessione di deodorizazione, chì hè utilizata per anti-blocking and deodorization.

2 Cumu sceglie l'accessori di pipa d'acqua

1. Sceglie un pacchettu

Quandu si compra l'accessori di pipa d'acqua, fate attenzione à sceglie i raccordi chì currispondenu à i pipi, è hè megliu di sceglie i raccordi currispondenti di a stessa marca.

2. Odore

Pudete sente l'odore di e pipa d'acqua cù u vostru nasu per vede s'ellu ci hè un odore irritante.I raccordi di bona qualità ùn deve micca avè un odore peculiar.

3. Fighjate à l'apparenza

Quandu accattu raccordi pipa, attenti à osservà s'ellu u culore, gloss hè uniformi, s'ellu u gruixu di u muru di i raccordi pipa hè uniforme, è s'ellu u muru pipa hè liscia;per i raccordi di pipa cù fasteners filati, fate attenzione à se a distribuzione di i filamenti hè uniforme.

4. Test performance

Quandu compra raccordi di pipa d'acqua, duvete leghje attentamente u manuale di u produttu è u certificatu per capisce l'indicatori di rendiment di u pruduttu.A manera più sicura hè di cumprà da un mercatu grande è formale di materiali di costruzione.

5. Sceglite un fornitore affidabile

A scelta di un fornitore affidabile di raccordi di pipa hè più assicurata di qualità, micca solu in quantu à e specificazioni di a dimensione di u produttu è u disignu di l'aspettu, ma ancu più assicurati di utilizà.E valvole HONGKE sò specializate in a fabricazione, ùn anu micca solu una sperienza di vendita prufessiunale, ma ancu un serviziu affidabile dopu a vendita.Cuntattateci avà per inspeccionà a fabbrica in linea è furnisce prucessi di mostra gratuiti.

3. Materiale di raccordi di pipa d'acqua

Attualmente, i materiali principali di i tubi di l'acqua è i raccordi sò i tubi di metallu, i tubi di plastica è i tubi composti di plastica, di quale i tubi di plastica sò a scelta mainstream.

1, i materiali di pipa di metallu sò principarmenti di ramu, pipa galvanizzata, i vantaghji di una forte permeabilità, sismica anti-cracking, resistenza à l'acidu è alkali, a cumpatibilità di u sistema d'insulation hè assai bona;u svantaghju hè chì i graffii appariscenu dopu à esse scratched da i culteddi, faciuli à apparisce tamburinu cavu;pipa di rame adattatu per pipa d'acqua potabile, è pipa galvanizzata ùn pò micca esse usata cum'è pipa d'acqua potabile.

2, i materiali di pipa plastica sò principarmenti pipa PPR, pipa PB, pipa PE-RT, etc., u vantaghju hè ligeru, micca tossicu, resistenza à a pressione, resistenza à a corrosione;svantaghju hè a resistenza à a temperatura alta, a resistenza di pressione hè relativamente povera, è attraversu a pipa d'acqua calda hè faciule di deformazione, affettendu a bellezza;più adattatu per i tubi d'acqua calda, ma ancu cum'è tubi d'acqua pura.

Raccordi di pipa

3, materiali pipa cumposti plastica sò principarmenti pipa compositu aluminium-plastica, u vantaghju ùn hè micca fàciule à currusioni, custruzzione faciuli, più resistenza à a temperatura alta, rendiment insulation hè bonu;U svantaghju hè una scarsa resistenza à a compressione;più adattatu per a custruzzione cum'è una pipa luminosa o intarrata in u muru, ùn deve esse intarratu sottu terra.


Tempu di post: 25-oct-2022