• 8072471a shouji

A vàlvula di sfera di PVC perde, deve esse scartata direttamente?

Dopu avè lettu stu articulu, pudete ammaistrà e cumpetenze di riparazione

Valvula di sfera PVC hè unu di l'accessori cumuni di pipa d'acqua in a vita domestica, chì hè utilizatu per cuntrullà u cambiamentu di flussu di l'acqua.Una volta chì a valvula di sfera sguassate, affettarà a vita di e persone.

Chì sò i cunsiglii per mantene e valvule di bola in PVC?

1. Se a valvula di sfera sguassate perchè u manicu hè soltu, pudete clamp u manicu cù un vise, poi girate in u sensu antiurariu, è stringhje u manicu.Durante l'operazione, una forza constante hè necessaria quandu si torce u manicu, altrimenti a valvula di bola serà dannata per un funziunamentu impropriu.

2. Se a cunnessione trà a valvola di sfera di pvc è a pipa d'acqua ùn hè micca strettu è a fuga d'acqua si trova, a cinta di materia prima pò esse usata per imbulighjà a cunnessione trà a pipa d'acqua è a vàlvula di sfera, è dopu installate a vàlvula di sfera dopu. avvolgimentu, in modu chì ùn ci sarà micca fuga d'acqua.

3. Se a perdita di l'acqua hè causata da u cracking o difettu di a valvola di bola, u vechju valve di bola deve esse disassemblatu, è dopu deve esse stallatu novu.

Semu devi esse nutatu chì a valvula di bola di pvc deve esse operata currettamente quandu si disassemble, è i seguenti picculi punti deve esse fattu.

1. Dopu à chjusu a valve di bola, hè necessariu di liberà tutte e pressioni in a valvola di bola prima di disassembly, altrimente hè faciule fà periculu.Parechje persone ùn fate micca attente à questu puntu.Dopu chì a valvula hè chjusa, hè immediatamente disassemblata.Ci hè sempre una certa quantità di pressione in l'internu, è a pressione interna deve esse liberata.

2. Dopu chì a valvula di bola hè disassemblata è riparata, deve esse stallata secondu a direzzione opposta di u disassemblamentu, è strette è fissata, altrimenti ci sarà una fuga d'acqua.

Se vulete chì a valvula di bola di pvc durà più, hè necessariu di riduce u nùmeru di switches quantu pussibule.Quandu ci hè una fuga d'acqua, avete bisognu di riparà in u tempu secondu i trè cunsiglii in l'articulu, è torna à l'usu normale u più prestu pussibule.


Tempu di Post: 27-May-2022