• 8072471a shouji

Produttori di raccordi di tubi in PVC in cerca di Acquistu

Introduce
Semu u principale fabricatore di raccordi per tubi in PVC in Cina.A nostra fabbrica hè stata stabilita in 2018. Da tandu, avemu continuamente accumulatu una ricchezza di sperienza di produzzione è sapè fà in a produzzione di tali prudutti.Attualmente, a nostra cumpagnia hè unu di i più grandi pruduttori in Cina cù più di 100 impiegati, è a nostra fabbrica hè situata in Zhejiang, Cina.
imagine 1
I nostri articuli di pruduzzione sò:
Vendita diretta in fabbrica di tubi in PVC è valvole a sfera.
Vendita diretta in fabbrica di tubi CPVC è valvole a sfera.
Vendita diretta di fabbrica di rubinetti in PVC / ABS.

I pruduttori prufessiunali di raccordi di tubi in PVC cù 15 anni di sperienza d'esportazione benvenuti in linea à l'ingrossu!

Semu un fabricatore prufessiunale di raccordi in PVC.Avemu 15 anni di sperienza di esportazione, benvenuti à visità a nostra fabbrica.

Semu spicializati in a produzzione di raccordi per tubi in PVC, cumpresi i gomiti, i tees, i giunti, l'unione, etc.

Vi offre una larga gamma di raccordi per tubi in PVC secondu e vostre esigenze individuali.Sè avete qualchì quistione nantu à a selezzione o u prezzu, per piacè cuntattateci.I nostri esperti vi aiuteranu à truvà a megliu suluzione per u vostru prughjettu.

Raccordi per tubi di u sistema di l'acqua in PVC, u coddu policloruratu in PVC à trè vie, a valvola a sfera d'acqua in PVC à trè vie di cloruru di polivinile in PVC.
imagine 2
Tuttu ciò chì avete bisognu per ogni prughjettu sò materiali di custruzzione per migliurà a casa è a custruzzione di casa.

A valvula HONGKE hà 15 anni di sperienza di esportazione.Attualmente, hà stabilitu più di 300 partenarii in l'industria, cumprese parechje marche famose.

I fabricatori di valvule di sfera di raccordi di tubi in PVC anu un grande inventariu è i prezzi all'ingrossu (inclusi u PVC tee, PVC elbow, PVC tee, PCB reducer, etc.).

Pudete truvà nantu à u situ web di a fabbrica.

I pruduttori di raccordi di tubi in PVC anu un grande inventariu è i prezzi all'ingrossu (inclusi u PVC tee, PVC elbow, PVC tee, PCB reducer, etc.).

A fabbrica hà un grande inventariu di raccordi di tubi in PVC cù prezzi assai competitivi.

U nostru scopu hè di furnisce l'utilizatori cù a più larga gamma di tubi è raccordi in PVC d'alta qualità dispunibili in diverse qualità, dimensioni è tippi.Questu include più di 30 prudutti diffirenti in ogni categuria, cumprese 150lb, 300lb, Schedule 40 è 80 ABS di dimensioni di filettatura PVC sistemi di fontaneria d'acqua.

Ci impegnimu à furnisce i nostri clienti cù a più larga gamma di raccordi è raccordi per tubi in PVC di qualità, cumprese tutti i tipi di dimensioni è qualità.Questu include più di 30 prudutti diffirenti in ogni categuria, cumprese 150lb, 300lb, 40lb è 80lb sistemi di tubi in PVC ABS, è ancu vari raccordi in ottone per sistemi di tubi di rame cum'è 90% di tubi (3 / 4″) dispunibili in 40 è 80 spessori di pareti. cù un spessore mediu di u muru di 0,7 mm (1/8 ") per metru.
imagine 3
Pudete truvà parti è equipaggiu per u vostru prughjettu in u nostru inventariu.Pudete sapè più nantu à u nostru catalogu di prudutti o cumprà u pruduttu desideratu in linea oghje à prezzi bassi.Pudete ancu chjamà per fà un ordine per u telefunu.Se sceglite di fà un ordine in linea, usemu l'infurmazioni furnite da u cliente per creà una citazione precisa, cumpresi spedizione è sconti.

Benvenuti à a nostra fabbrica.Semu felici chì site u nostru cliente.I nostri prudutti sò fatti di materie prime d'alta qualità, chì ùn sò micca solu durable, ma ancu sicuru d'utilizà in i mercati domestici è internaziunali.Offriamu prezzi competitivi è u megliu serviziu à tutti i clienti chì visitanu a nostra fabbrica o cuntattateci direttamente per email o telefonu.
U nostru Web: https://www.hongkepvcvalve.com/
Email: webmaster@hongkevalve.com


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022