• 8072471a shouji

Chì sò e precauzioni in u mantenimentu di a valvola di sfera manuale PVC doppia ordine

Qu'il s'agisse d'articles pour la maison, de produits électriques, de valves à sphère, de robinets ou d'accessoires de pipe, tous ont leurs cycles de vie.Per quessa, s'è no vulemu chì sti articuli per avè un ciculu di vita longu, ùn hè micca abbastanza per confià nantu à a qualità di u pruduttu stessu.Se pudemu piglià l'iniziativa di mantene questi prudutti in u prucessu di usu, pudemu allargà a so vita.

Se vulete amparà à mantene a cunniscenza di a valvola doppia sfera manuale di PVC, crede chì questu articulu pò purtà un pocu di guida.  

 

1) Prima di l'operazione di disassemblamentu è di descomposizione, deve esse verificata a pressione di e pipeline upstream è downstream di a valvula di sfera.

(2) E parti non metalliche deve esse eliminate da l'agente di pulizia immediatamenti dopu a pulizia, è ùn deve esse imbulighjate per un bellu pezzu.

(3) I bulloni nantu à a flange deve esse stretti simmetricamente, gradualmente è uniformemente.

(4) L'agente di pulizia deve esse cumpatibile cù a gomma, plastica, metallu è u mediu di travagliu di a valvola di bola (cum'è gas).Quandu u mediu di travagliu hè u gasu, i pezzi metallichi ponu esse puliti cù gasoline (GB484-89).Pulite e parti non metalliche cù acqua pura o alcolu.

(5) Ogni parte di valvula di sfera disassemblata pò esse pulita da immerge.I pezzi di metallu chì ùn sò micca decomposti pezzi non-metalli ponu esse lavati cù un pappu di seta pulita è pulita (per evità fibri chì cascanu è aderiscenu à e parti).Quandu si pulisce, tutti l'oliu, a terra, a cola, a polvera, etc. aderenti à u muru deve esse eliminata.

(6) Quandu a vàlvula di bola hè disassemblata è riunificata, a cura deve esse pigliata per prevene danni à a superficia di sigillatura di e parti, in particulare e parti non metalliche.Strumenti spiciali deve esse usatu quandu sguassate O-rings.

(7) Dopu a pulizia, l'agentu di pulizia di u muru deve esse volatilizatu dopu a pulizia (pò esse sbulicatu cù un pannu di seta senza sogliu) per assemblà, ma ùn deve esse messi in attesa per un bellu pezzu, altrimenti si arrugginirà è sarà contaminatu da u polu. .

(8) I pezzi novi devenu esse puliti prima di l'assemblea.

(9) Aduprate grassu per a lubricazione.U grassu deve esse cumpatibile cù materiali metallichi di valvola di sfera, parti di gomma, parti di plastica, è mediu di travagliu.Quandu u mediu di travagliu hè u gasu, pò esse usatu grassu speciale 221.Applicà una fina capa di grassu à a superficia di u groove di stallazione di u sigillo, applicà una fina capa di grassu à u sigillu di gomma, è applicà una fina capa di grassu à a superficia di sigillatura di a valvola è a superficia di attritu.

(10) Durante u prucessu di assemblea, impurità è oggetti straneri, cum'è chips di metalli, fibri, oliu (eccettu per i rigulamenti), polvera, etc. ùn anu micca esse contaminati, aderiscenu o stà nantu à a superficia di e parti o entra in a cavità interna. .

 


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022