• 8072471a shouji

Chì ghjè una valvula di cuntrollu di PVC?Cumu aduprà a vàlvula di cuntrollu di PVC?

Chì ghjè una valvula di cuntrollu di PVC?

"A vàlvula di cuntrollu di PVC hè ancu cunnisciuta cum'è vàlvula di cuntrollu, vàlvula di cuntrollu, vàlvula di cuntrollu, o vàlvula di cuntrollu. A so funzione hè di assicurà u flussu direzionale di u mediu in u pipeline senza backflow. A valvula di fondu di u pipa di aspirazione di a pompa d'acqua appartene ancu. à a valvula di cuntrollu. valvola ".

图片1

Chì ghjè u principiu di funziunamentu di a valvula di cuntrollu di PVC?

A vàlvula di cuntrollu si riferisce à a vàlvula chì apre è chjude automaticamente u flap di a vàlvula affittendu u flussu di u mediu stessu per prevene u backflow di u mediu, cunnisciuta ancu com'è vàlvula di cuntrollu, vàlvula unidirezionale, vàlvula di flussu inversu è torna. valvola di pressione.u scaricamentu di u mediu di u containeru.Valvule di cuntrollu pò ancu esse aduprate nantu à e linee chì furniscenu sistemi ausiliari induve a pressione pò cresce sopra a pressione di u sistema.

U scopu di stu tipu di vàlvula hè di permette à u mediu di flussu in una sola direzzione è impedisce u flussu in a direzzione opposta.Di solitu, stu tipu di porta travaglia automaticamente.Sutta l'azzione di a pressione di u fluidu chì scorri in una direzzione, u discu di a valvula apre;quandu u fluidu scorri in a direzzione opposta, a pressione di u fluidu è a valvula self-coincident

Frà elli, a vàlvula di cuntrollu appartene à stu tipu di vàlvula, chì include a vàlvula di swing è a vàlvula di cuntrollu di l'elevazione.I vàlvule di cuntrollu di swing anu un mecanismu di cerniera è un discu cum'è una porta chì si appoghja liberamente nantu à a superficia di u sediu inclinatu.Per assicurà chì u discu di a valvula pò ghjunghje à a pusizione propria di a superficia di u sediu di a valvula ogni volta, u discu di a valvula hè cuncepitu in u mecanismu di a catena d'ammoniu, in modu chì u discu di a valvula hà abbastanza spaziu di swing è face u discu di valvola in cuntattu veramente è cumpletu. u sediu di valvula.U discu pò esse tuttu fattu di metallu.I metalli ponu ancu esse incrustati cù rivestimenti di pelle, gomma o sintetici, secondu e esigenze di rendiment.In a cundizione cumplettamente aperta di a vàlvula di cuntrollu swing, a pressione di u fluidu hè quasi senza impedimentu, cusì a caduta di pressione attraversu a valvola hè relativamente chjuca.U discu di a vàlvula di cuntrollu di l'elevatore hè situatu nantu à a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula nantu à u corpu di a valvula.A vàlvula hè cum'è una vàlvula di globu, salvu chì a vàlvula pò esse alzata è falà liberamente.A pressione di u fluidu alza u discu di a valvula da a superficia di sigillatura di u sediu, è u backflow di u mediu face chì a valvula torna à u sediu di a valvula è tagliate u flussu.Sicondu e cundizioni d'usu, u discu pò esse di una struttura metallica, o pò esse in forma di un pad di gomma o un anellu di gomma incrustatu in u supportu di discu.Cum'è a valvula di u globu, u passaghju di u flussu attraversu a valvola di cuntrollu di l'elevatore hè ancu strettu.Dunque, a caduta di pressione attraversu a valvola di cuntrollu di l'elevatore hè più grande di quella di a valvola di cuntrollu di swing, è u flussu di a vàlvula di cuntrollu di swing hè menu ristretta.

In a vita di ogni ghjornu, l'eliminazione di l'articuli è i rifiuti in u tubu di fognatura principale (pipa di drenu) provoca a pipa per esse bluccata.Quandu l'acqua di l'acqua di ogni ghjornu di i vicini di l'altura scorri in u tubu di fognatura principale bluccatu, ci sarà un prublema di backflow.Quandu i vicini di l'altura scaricanu cuncentratamente l'acqua residuale in i tubi di fognatura, l'aria in i tubi serà cumpressa, chì crea pressione nantu à l'approvvigionamentu di l'acqua in i trappule cunnessi à i tubi di fognatura principale in i piani più bassi, risultatu in u prublema di riflussu d'acqua. .

图片2

Allora cumu per risolve, speru chì i seguenti metudi ponu aiutà!

Strumenti/Materiali:
1. Hammond bonet rotatable u-type set
2. Colla di PVC
3. Sega a manu
Metudu/passu:
1. Principiu di a vàlvula di verificazione: i pezzi di apertura è chjusu di a valvula di cuntrollu sò aperti è chjusi da elli da u flussu è a forza di u mediu per impediscenu u backflow di u mediu.A valvula hè chjamata valvula di cuntrollu.flussu in una direzzione per prevene accidenti.Per quessa, hè ancu chjamatu valvola unidirezionale è valvola di cuntrollu.A vàlvula d'acqua inversa di u pipeline hè automaticamente chjusa per ghjucà un effettu senza ritornu, risolve cusì u prublema di l'acqua inversa in a fognaria.
2. Prima, avemu spliced ​​u vestitu di versione di u tipu secondu u schema schematicu di a valvola di verificazione di a versione u, ùn applicà micca a cola prima, u latu di a valvola di verificazione cù a freccia hè rivolta, è a direzzione di u. freccia rapprisenta a direzzione di u flussu di l'acqua, pulisce a valvula di cuntrollu.Quandu l'unione hè svitata, a valvula di cuntrollu pò esse eliminata.(S'ellu hè un tubu horizontale, solu rimpiazzà un coddu direttamente, chì hè cunvenutu per a cunnessione)
3. Si dipende s'ellu u spaziu stallazione hè abbastanza.A dimensione di u set u-type hè 35 * 32 * 20.L'accessori di u set di vàlvula di cuntrollu sò pezzi spargugliati, chì ponu esse adattati in modu flessibile secondu l'ambiente di stallazione di a vostra propria casa.Vede s'ellu ci hè abbastanza spaziu, è dopu avè cunfirmatu chì hè currettu, pudete applicà a cola per installà a vàlvula di verificazione, è ùn pò micca esse cambiatu dopu à aghjunghje l'acqua per secca.

Precauzioni:

1. A vàlvula di cuntrollu deve esse stallata horizontale è horizontale
2. U latu cù a freccia deve fà affruntà
3. A direzzione di a freccia rapprisenta a direzzione di u flussu di l'acqua

Cumu cumprà a valvula di cuntrollu di PVC?

HONGKE Valve hè specializata in a fabricazione di valvole di plastica è accessori di bagnu di plastica per 13 anni.Vi furniremu i prudutti più convenienti.Cuntattateci per uttene una quotazione prufessiunale di valvola di cuntrollu di PVC.


Tempu di posta: 07-07-2022