• 8072471a shouji

U fabricatore di tubi per sparte a strategia di compra di raccordi d'acqua in PVC

Credu chì tutti cunnosci digià u rolu è l'impurtanza di i raccordi di tubi in a ricustruzzione di e vie d'acqua.Allora u prossimu passu hè cumu cumprà.Sapete i tipi di raccordi di pipa hè un bonu passu per cumprà.U prossimu passu hè di capiscenu alcune cumpetenze di compra per aiutà à sceglie prudutti d'alta qualità è di prezzu.Oghje, u nostru fabricatore di tubi HONGKE VALVE editore di materiali di costruzione sparterà cun voi cumu cumprà raccordi di tubi d'acqua in PVC.

HK15-016

1. Selezziunà un pacchettu

 

Quandu sceglite i raccordi di pipa, hè necessariu di sceglie i raccordi di pipa chì currispondenu à i pipi, è hè megliu di sceglie i raccordi di pipa di a stessa marca.

 

2.Siconda, l'odore

 

Quandu i cunsumatori compru, ponu oliu a pipa d'acqua cù u nasu per vede s'ellu ci hè un odore pungente.Una pipa d'acqua di plastica di bona qualità ùn deve avè micca un odore peculiar.

 

3.fighjate à l'apparenza

 

Quandu compra raccordi di pipa, prima verificate s'ellu u culore è u gloss sò uniformi, s'ellu u gruixu di u muru di i raccordi di pipa hè uniforme, è se u muru di pipa hè liscia.I raccordi di pipa cù filamenti anu ancu attentu à se i filamenti sò distribuiti uniformemente.

HK-7003

4. Test performance

 

I cunsumatori ponu piglià una piccula mostra di tubi d'acqua di plastica è immergelli in acqua calda à alta temperatura.I tubi di l'acqua di plastica di bona qualità mantenenu sempre a so durezza originale, mentre chì i tubi d'acqua inferjuri si stendenu à circa 60 gradi.

 

5.sceglie a marca

 

Quandu compra raccordi di pipa, prima deve leghje attentamente u manuale di u produttu è u certificatu per capisce l'indicatori di rendiment di u pruduttu.Un metudu più sicuru hè di andà in una grande fabbrica regulare per cumprà materiali.

banner 1

U sopra hè a strategia di cumu cumprà raccordi di tubi d'acqua in PVC spartutu da u nostru fabricatore di tubi HONGKE VALVE cun voi.Spergu chì vi pò aiutà.Sì avete qualchì altra quistione, sentite liberu di cunsultàci.

 

HONGKE Valve si focalizeghja nantu à a valvola di sfera in PVC, rubinetto d'acqua in PVC, raccordi per tubi in PVC!

详情-11(1)


Tempu di Postu: Aug-23-2022