• 8072471a shouji

U prucessu di funziunamentu di mantenimentu di ogni ghjornu di a valvola di sfera manuale PVC doppia ordine

Avè una longa vita di serviziu è u periodu senza mantenimentu dependerà di i seguenti fatturi: cundizioni di u funziunamentu normale, mantene un rapportu temperatura / pressione armoniu, è dati di corrosione raghjone.

Quandu a valvula di bola hè chjusa, ci hè sempre fluidu di pressione in u corpu di a valvula.

Prima di mantenimentu: liberate a pressione di a pipeline, mantene a valvula in a pusizione aperta, disconnect the power or air source, è separà l'attuatore da u supportu.

Prima di l'operazione di disassemblamentu è di descomposizione, deve esse verificatu a pressione di e pipeline upstream è downstream di a valvula di sfera.

Duranti u disassemblamentu è a riunione, deve esse cura per prevene danni à e superfici di sigillatura di e parti, in particulare e parti non metalliche.Strumenti spiciali deve esse usatu quandu sguassate O-rings.

I bulloni nantu à a flange deve esse stretti simmetricamente, gradualmente è uniformemente.

L'agentu di pulizia deve esse cumpatibile cù a gomma, plastica, metallu è u mediu di travagliu di a valvula di bola (cum'è gas).Quandu u mediu di travagliu hè u gasu, i pezzi metallichi ponu esse puliti cù gasoline (GB484-89).Pulite e parti non metalliche cù acqua pura o alcolu.

E parti non metalliche deve esse sguassate immediatamente da l'agente di pulizia, è ùn deve esse imbulighjate per un bellu pezzu.

Dopu a pulitura, hè necessariu di volatilizà l'agentu di pulizia di u muru (asciugà cù un pappu di sita chì ùn hè micca imbulighjatu in l'agente di pulizia) per assemblà, ma ùn deve esse messi in attesa per un bellu pezzu, altrimente, s'arrughjerà è esse contaminatu da a polvera.

I pezzi novi anu ancu esse puliti prima di l'assemblea.

Durante u prucessu di assemblea, ùn deve esse micca detritu di metalli, fibre, oliu (eccettu per l'usu specificu), polvera è altre impurità, materia stranera, è altre contaminazione, aderenti o stà nantu à a superficia di e parti o entra in a cavità interna.Serrate u troncu è a noce se ci hè una ligera fuga in l'imballu.

A), smantellamentu

Nota: Ùn serrate micca troppu strettu, di solitu 1/4 à 1 turnu più, a fuga si ferma.

Mettite a valvula in a pusizioni mezza aperta, lavate, è sguassate i sustanzi periculosi chì ponu esse in l'internu è fora di u corpu di a valvula.

Chiudere a vàlvula di bola, sguassate i bulloni di cunnessione è i noci nantu à i flange da i dui lati, è poi sguassate completamente a valvula da a pipa.

Disassemble u dispusitivu di u drive à u turnu - attuatore, bracket di cunnessione, rondella di serratura, nut, shrapnel di farfalla, glam, foglia resistente à l'usura, imballaggio stem.

Eliminate i bulloni di cunnessione di a tappa di u corpu è i dadi, separà u coperchiu di a valvula da u corpu di a valvola, è sguassate a guarnizione di a valvola.

Assicuratevi chì a bola hè in a pusizione chjusa, chì face più faciule per sguassà da u corpu, poi sguassate u sediu.

Spingete a valvola da u pirtusu in u corpu di a valvula finu à ch'ella hè sguassata completamente, è poi caccià l'O-ring è l'imballu sottu à a valvula.

B), riunisce.

Nota: Per piacè operate cun cura per ùn graffià a superficia di u troncu di a valvola è a parte di sigillatura di u corpu di a valvola.

Pulizia è ispezione di i pezzi disassemblati, hè vivamente cunsigliatu di rimpiazzà i sigilli cum'è i sedi di valvola, guarnizioni di bonet, etc. cù kit di pezzi di ricambio.

Assembla in ordine inversu di disassemblamentu.

Stringere in croce i bulloni di cunnessione di a flange cù u torque specificatu.

Stringhje u nut di stem cù u torque specificatu.

Dopu a stallazione di l'attuatore, inserite u signale currispundente, è cunduce u core di a valvula per girà in rotazione di l'attuatore, in modu chì a valvula righjunghji a pusizione di commutazione.

Sè pussibule, per piacè eseguite una prova di sigillatura di pressione è una prova di prestazione nantu à a valvula secondu e norme pertinenti prima di reinstallà a pipeline.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022