• 8072471a shouji

Cosa sapete di e valvole di sfera PPR?

Ci sò parechji materiali diffirenti di valvule di sfera in u mercatu, è simu curiosi di perchè sò tutti usati per intercepting u flussu di u sistema di fontaneria, è perchè ci sò tanti materiali diffirenti.Oghje simu quì per amparà una di queste valvule di bola PPR.Credu chì pudete avè una cunniscenza più cumpleta di valvule di bola PPR attraversu stu articulu.

Nome di u produttu: valvola di sfera in plastica PPR

U scopu principale: cut off or connect the pipeline, u regulamentu è u cuntrollu di u flussu di l'acqua

Vantaghji: A velocità di resistenza di u flussu di l'acqua hè chjuca, è l'esperienza di usu hè eccellente

Materiale: materiale di polipropilene rinfurzatu (PPR).

Features: alta qualità, micca tossicu, resistente à l'usura, longa vita di serviziu

wps_doc_0
wps_doc_1

Riguardu à e caratteristiche di u produttu di valvule à sfera PPR.

Valvula di sfera plastica RPP hè principarmenti aduprata à taglià o cunnette u mediu in u pipeline, ma ancu utilizatu per a regulazione è u cuntrollu di u fluidu, hà qualchì vantaghju cumparatu cù altre valvole cum'è seguita.

1, a resistenza di u fluidu chjuca, a valvola di sfera hè a resistenza più chjuca di u fluidu di tutte e valvole, ancu s'è a riduzzione di a valvola di sfera, a so resistenza fluida hè ancu abbastanza chjuca.

È a valvola di sfera UPVC hè un novu pruduttu di valvola di sfera di materiale sviluppatu in l'ultimi anni secondu i bisogni di vari fluidi di pipeline corrosive.

Vantaghji di u produttu.

1. Pesu ligeru, resistenza à a corrosione, apparenza compacta è bella.

2. U corpu di pisu ligeru hè facile à stallà, forte resistenza à a corrosione, larga gamma di applicazioni, materiale sanitariu è micca tossicu, resistente à l'usura, faciule di disassemble, mantenimentu faciule.

HONGKE Valve Co., Ltd. furnisce valvule di sfera plastica micca solu fatta di plastica UPVC, ma ancu PP, CPVC, ABS, etc.

wps_doc_2
wps_doc_3

Circa a prissioni nominali di valves plastica

Valvula plastica pressione nominali PN1.0

Materiale di polipropilene rinfurzatu (RPP): resistenza à l'acidu è resistenza à a corrosione 35%, temperatura d'usu -20 ° C-90c

Materiale di cloruru di polivinile rigidu (UPVC): resistenza à l'acidu è resistenza à a corrosione 50%, l'usu di a temperatura -10C-70C

Materiale di cloruru di polivinile cloruratu (CPVC): resistenza à l'acidu è resistenza à a corrosione 70%, a temperatura di usu -40 ° C-95 ° C

Materiale di fluoruru di Polyvinylidene (PVDF): resistenza à l'acidu è resistenza à a corrosione 100%, a temperatura di usu -40C-140 ° C

Circa HONGKE Valve Factory

Semu un fabricatore di valvola di sfera PVC da Zhejiang, Cina.Avemu 15 anni di sperienza in a fabricazione è l'esportazione.

Avemu participatu à a China Canton Fair da 2018 à 2022 è avemu stabilitu una cooperazione cù i clienti di più di 300 paesi.

Chì pò fà u fabricatore di valvule HONGKE per voi?

1.Provide u megliu prezzu

2. Fornite i prudutti di megliu qualità

3. serviziu di marca customizata

4. Benvenuti à visità u nostru situ web è a nostra fabbrica.A vostra visita serà apprezzata.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022