• 8072471a shouji

Cos'è una valvola a sfera manuale in PVC a doppia corsa?Chì tipu di caratteristiche hà ?

A parte di apertura è chjusa di a valvola di sfera (palla) hè guidata da u troncu di a valvula è gira intornu à l'arburu di a valvola di sfera.Pò esse ancu utilizatu per a regulazione è u cuntrollu di u fluidu, trà i quali u core di sfera in forma di V di a valvola di sfera in forma di V dura è a sede di a valvola di metallo di superficia di lega dura hà una forte forza di taglio, soprattuttu adattatu per i media chì cuntenenu fibre è particelle micro-solide.A vàlvula di bola multi-portu pò micca solu cuntrullà in modu flessibile a cunfluenza, a diversione, è u cambiamentu di direzzione di u flussu di u mediu, ma pò ancu chjude ogni canale per cunnette l'altri dui canali.Tali valvuli sò normalment installati orizontali in u pipeline.A vàlvula di sfera hè divisa in una vàlvula di sfera pneumatica, vàlvula di sfera elettrica, è vàlvula di sfera manuale secondu u modu di guida.

图片1

Caratteristiche di una valvola a sfera manuale PVC doppia per ordine:

1. Resistenza à l'usura: Siccomu u core di valvula di a valvola di sfera dura-sealed hè spray-welded cù l'acciaio in lega, è l'anellu di sigillatura hè saldatu cù l'acciaio in lega, a vàlvula di sfera dura-sealed ùn porta micca troppu durante u cambiamentu (a durezza). coefficient hè 65-70).

2. U funziunamentu di sealing hè bonu;perchè u sigillamentu di a valvola di sfera dura-sealed hè artificialmente terra, finu à chì u core di a valvula è l'anellu di sigillatura sò cumplettamente coerenti.Allora a so prestazione di sigillatura hè affidabile.

3. U cambiamentu hè lume;postu chì u fondu di l'anellu di sigillatura di a valvola di sfera dura usa una primavera per cunnette strettamente l'anellu di sigillatura cù u core di a valvula, quandu a forza esterna supera a precarga di a primavera, u cambiamentu hè assai ligeru.

4. Longa vita di serviziu: Hè stata largamente usata in u petroliu, l'industria chimica, a generazione di energia, a fabricazione di carta, l'energia atomica, l'aviazione, a cohetta è altri dipartimenti, è ancu a vita di ogni ghjornu di a ghjente.

 


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022