• 8072471a shouji

Chì materiali sò faucets cumuni, duvete capisce prima di cumprà, è cumprà secondu i vostri bisogni!

Ogni casa hà parechje rubinetti per dirige è salvà l'acqua.Ma a maiò parte di i prupietari ùn sanu micca chì tipu di rubinettu hè megliu, è ùn sanu micca chì ci sò tanti dettagli quandu sceglite un rubinettu.Scuprimu !

U nome cumunu di a valvula d'acqua hè u faucet, chì hè l'interruttore di dimensione chì generalmente usamu per cuntrullà u flussu di l'acqua.A sostituzione di u faucet hè rapida.Era un prucessu anticu di ghisa, è più tardi i pomi electroplated sò stati usati più.Avà a maiò parte di i rubinetti sò usati in i rubinetti di cuntrollu unica è doppia temperatura in acciaio inox, rubinetti semi-automatici di cucina è altri stili.Allora chì sò e caratteristiche di i faucets di parechji materiali utilizati avà?

图片1

1. Faucet in acciaio inox

U faucet in acciaio inox ùn cuntene piombo, è hè resistente à l'acidu, l'alkali, a corrosione, a liberazione di sustanzi dannosi, è ùn contamina micca l'acqua di u rubinettu.A superficia di u faucet d'acciaio inox ùn deve micca esse electroplated è solu deve esse pulita per revelà u veru culore di u so acciaio inox.

图片2

2. All faucet di ramu

U faucet di ramu puro hè fattu di tuttu u ramu, a superficia hè cromata, u gloss hè altu, è hà altu proprietà anti-usura è anti-corrosione.A qualità hè principalmente distinta da u so propiu cuntenutu di cobre è prucessu.

图片3

3. Faucet plastica

I rubinetti di plastica sò ricchi di culore è prudutti in massa cù moldi.Comparatu cù altri materiali, sò più sicuri d'utilizà.U plasticu ABS hè adupratu per a produzzione è a trasfurmazioni.Forte resistenza à l'impattu, una larga gamma di applicazioni hè u più prezzu di i materiali 5, è hè ancu u rubinettu più cunsigliatu.

图片4

4. Alloy faucet

U prezzu di i rubinetti in lega hè assai più bassu cà quellu di i rubinetti di cobre pienu, è questu faucet hè più faciule per pruduce à grande scala.À mezu à elli, a lega di zincu hè largamente usata.I rubinetti in lega di zincu sò dannusu à u corpu umanu è ùn sò micca durable.

5. Faucet di ceramica

In cunfrontu cù l'altri rubinetti, i rubinetti di ceramica ùn sò micca arrugginiti, oxidati, è micca faciuli di portà.U faucet di ceramica hè bella è elegante, perchè a cunchiglia hè ancu un pruduttu ceramicu.

Dopu avè capitu u faucet di diversi materiali, avemu da sceglie u faucet adattatu per a nostra casa, allora chì aspetti duvemu attente quandu sceglite?

1. Fabbrica di forza

Quandu compra un faucet, i cumpratori anu da andà à un situ web chì hà una fabbrica forte per cumprà, per avè una guaranzia post-vendita più perfetta.A scatula di imballaggio di u rubinettu regulare deve avè u logu di a marca è u serviziu dopu a vendita.

2. Observe l'apparenza

Dopu chì u rubinettu hè struitu è ​​lucidatu, per impedisce chì u rubinettu sia ossidatu, una strata di nichel o cromu è altri materiali cù a funzione di l'acidu cloridicu anti-neutrali seranu placcati nantu à a superficia per prutege u rubinettu da a corrosione.Quandu compra, hè bonu per vede chì ùn ci sò micca spots, pori è burn marks nantu à a superficia di u faucet, è chì u culore hè uniforme senza burrs è particeddi di sabbia.

3. A qualità d'ispezione

U corpu di u faucet hè in generale di bronzu.A più alta hè a purezza di l'ottone, u megliu hè a qualità di placcatura.Per riduce i costi, certi fabricatori sceglienu leghe di zincu invece di ottone.L'aliaghji di zincu anu una qualità di galvanica povera è una resistenza à a corrosione povira.I pruprietarii ponu utilizà u metudu di u pesu stimatu per identificà quandu compra.

4. Manicu rotativu

U core di a valvula di u faucet hè di solitu un core di valvula di sfera d'acciaio è un core di valvula ceramica.U faucet cù un core di valvula ceramica hè più còmode è liscia in manu, è apre è chjude rapidamente.Quandu compra, pudete solu ghjudicà a qualità di u core di a valvula secondu a sensazione di u manicu quandu si gira.

5 Scenari d'applicazione

Faucets senza materiali averà scenarii d'applicazione differenti.Per esempiu, i rubinetti d'acciaio inox ponu esse aduprati in i lavandini di cucina.I rubinetti d'acciaio inossidabile sò ricunnisciuti internaziunale cum'è materiali sicuri chì ponu esse implantati in u corpu umanu.Ùn liberanu micca sustanzi nocivi è assicurà a salute umana;irrigazione all'apertu, publicu Pudete sceglie rubinetti di plastica per i toilette.I rubinetti di plastica anu una bona resistenza à l'impattu, sò economici, faciuli d'installà è durable.

图片5

HONGKEValve hè un fabricatore prufessiunale di rubinetti di plastica, vi furniremu u megliu prezzu è prudutti d'alta qualità. Cuntattateci per fà a vostra propria quotazione.!


Tempu di posta: 08-06-2022